Pages

Thursday 19 September 2013

BAJU PENGANTIN KATANYA

Assalamualaikum awok awok semua..
lamanya tak bersua, bagai setahun lamanya.. eceh. disebabkan kekurangan idea untuk update cerita kat sini.. so aku bercadang untuk menayang aku punya hasil kerja aku kat korang semua.. ape-ape pun tak lari la dengan fashion design gituw.. hakhak.. 

korang dah kahwin? ekekeke.. sebab aku pun ade wat jugak baju untuk sanding, outdoor.. aku wat xde la sehebat rizman ruzaini mahupun jovian mandagie. haha.. biasa-biasa jew, sebab tu harga aku pun biasa-biasa jew.. bulan mei atau jun aku tak berapa ingat, ade la sorang membe aku duk kelantan tetiber bertanya, "ko wat tak baju kahwin?" aku rasa macam.. OMG.. takut tapi nak cuba.. so aku pun cuba buat dan Alhamdulillah.. terhasillah ini...

 Haaa.. apa kata korang? ni je yang aku mampu buat pun. huhu.. ya la saya budak baru belajar.. so aku buat sepasang la. dan yang ni adalah yang first aku wat baju org pakai nak kahwen.. hohoho... 

yang baju perempuan tu aku design biasa je.. macam dress kot, kain 2 lapis meleret sikit kat belakang.. baju lelaki wat design baju melayu moden butang sampai bawah la.. Alhamdulillah member aku tu berpuas hati dengan hasilnya.. sebenarnya aku pun macam tak percaya boleh jugak aku buat.. hukhuk..

nak tau tak? aku pegi la ke majlis membe aku kahwin tu, aku ingatkan dia nak pakai baju yang aku buat, sekali dia pakai baju lain daa.. hahaaha..  mula-mula ingat dia tak suka ke mulut je cakap suka.. aku terus set mind " biarlah dia nak pakai ke tak, janji dah bayar" sajew nak sedapkan hatiku ini.. huhuhu.. rupenye dia pakai untuk outdoor..  berbunga balik hati aku.. korang maybe tak faham.. itulah perasaan seorg tukang jahit.



cantik dan sesuai sangat pasangan nih.. hihi.. so macam pic diorang ni ak amik kat page : just design, boleh kan awak? hehehe.. so macam aku memang nak bergiat dalam bidang fashion design ni, so harap korang semua support okay.. 

kalau korang nak tengok aku punya design-design yang lain, boleh teruss ke page aku : haikal the victory.. aku jugak wat online bisnes.. support tau.. ok lah, setakat ni dulu.. aku dah kering idea kot.. hoho.. nanti aku pergi cari bahan baru update yang baru okay.. tunggu...

enjoy..
"your own style"

No comments:

Post a Comment