Pages

Friday 2 May 2014

BAJU KURUNG COTTON VIETNAM : UNTUK DIJUAL

Assalamualaikum w.b.t..
hello.. apa khabar.. sihat ke? harap korang semua sentiasa sihat dan sentiasa di bawah lindungan Allah s.w.t

lamanya aku tak update blog neh.. actually aku takde idea sangat nak update pasal ape dan sedikit malas, sedikit je ok.. sikit la sampai 6 bulan tak update.. hahahha... lagipun aku sangat-sangat busy dalam menyiapkan tempahan-tempahan baju orang.. korang bayangkan lah start dari bulan 3 hari tu dah ade yang hantar untuk tempahan baju raya.. ni dah masuk bulan 5, dan aku dah pun tutup tempahan baju okay.. huhhh.. penat wehh.. ape ape pun Alhamdulillah..

so untuk kali ni aku nak wat promosi sikit la.. boleh tak? hehe..dalam aku mengambil tempahan baju, ade la sorang kawan aku neh offer nak supply baju kurung siap dari vietnam.. so aku tengok macam okay jugak kan.. so sekarang aku nak promote sikit la.. hehe.. haa.. amacam? cantik tak? boleh tahan la kann..
ada 3 warna pilihan.. PURPLE FUCSHIA : BLUE TURQUOISE : PINKY PINK..actually ade banyak, tapi dalam stok aku ada 3 color ne je.. hehe..


kalau ade yang suka pakai baju kurung, seriously yang ni memang berbaloi.. sebab? material dia selesa.. pastu dia dari vietnam, ye la kalau korang nak pegi vietnam semata mata nak beli baju kurung ni tak berbaloi la kan.. ahhaha... so sepasang baju kurung ni aku jual RM90.00 termasuk dengan post.. cuba dulu tau, baru korang tau berbaloi ke tidakkkk.. haha.

aku ade buat kelainan sikit tau untuk baju ni, aku tambah sedikit manik jenis diamond untuk bagi naik lagi seri baju neh.. sebab memang style aku suka yang glamour.. haha.. ok la kann... perhati betul betul pic bawah neh.. nampak tak manik diamond tu.. Haa.. glomour tak? haruss la.

lastly, kalau ade sape sape yang berkenan, berminat.. hehe.. boleh la terus contact aku.. lagipun baju ni memang tengah laris sekarang ni, kalau aku kira balik ade la dlm 100 pasang dah terjual..hehe.. dan Alhamdulillah ade customer yang dah beli sangat ber puas hati..
anyway, kalau ade peminat Haikal the victory fashion and design harap teruskan sokongan anda.. tq so much.
love u all..

enjoy..
"your own style"

No comments:

Post a Comment